Wijnand en Ellen Fietsreislog

Berichtje uit Noorwegen

Lieve allemaal,

Even een berichtje uit koud maar mooi Noorwegen. We zijn vanmiddag om 14:00 h vertrokken uit Weeze in Duitsland (vlak bij Boxmeer), 1 1/2 uur later landde onze Boeing 737in Oslo. Ellen vond het opstijgen en landen geen pretje, maar het ging verder prima. Marius stond ons al op te wachten in de aankomsthal en reed ons naar zjin woonplaats Halden. Intussen was het al half 5 en bijna donker, dus veel hebben we nog niet gezien van de omgeving, maar er ligt wel een dik pak sneeuw. Morgen gaan we een tocht in de omgeving maken en zullen we meer van de Noorse sfeer proeven. Tot morgen! Groetjes en dikke kus van Wijnand en Ellen.

we gaan aan boord

uitzicht vanuit het vliegtuig

Gienke en Koop

Leuk jongens, en goed gedaan Ellen! Het wordt vanzelf een keer leuk, als je maar vaak genoeg vliegt... ;-) Veel plezier in de dikke sneeuw van Noorwegen! xxx

Tante Greet

Dus jullie zitten in noorwegen in de sneeuw.Wist ik niets van.Je bent er zo hé.Nou maar lekker genieten.Hebben jullie nog gehoord dat Jantien geslaagd is.Goed hé.Dikke kus van ons.

Mam en pappa.

Wat een mooie ervaring. We hopen dat jullie veel genieten daar.
Denk nog maar niet aan de terugreis, Ellen.

Tot jullie volgende berichten,.

je zoon

zoo dat uitzicht lijkt me geweldig om te zien. Mischien moet ik ook maar is een keer gaan vliegen.. Geniet nog even lekker van jullie vakantie xxx wouter