Wijnand en Ellen Fietsreislog

Winterwandeling in Noorwegen

Vandaag met z'ndrieën een prachtige wandeling gemaakt in winters Noorwegen. O.a. de Brekke sluizen bezocht. Dit is een cascade sluis met een verval van zo,n 26,5 meter, daarmee de hoogste van Europa.Noorwegen is prachtig, hier is het echt winter. Overdag zo'n -5 tot - 10 graden, 's nachts kan het zakken tot -18 tot - 20 graden. Marius woont hier fantastich. Het huis ligt erg mooi en je loopt zo de natuur in.

het huis van Marius

uitzicht vanuit de tuin

Mirjam en Jan Pieter

Wat een mooi uitzicht zeg! Neem het er lekker van!

je dochter, snooy, dikkiedik, jojo en timmy

wauw, wat ziet het er daar mooi uit! echt gaaf, ben wel een beetje jaloers hoor! naja, alleen op het uitzicht, want de - 10 tot -20 enzo ben ik niet zo geïnteresseerd in :) tot snel! dikkie kussen uit zwollywood. xxx

Gienke & Koop

Dat is een prachtig plaatje! Zulke huizen zie je hier toch niet, hè? Doe Marius de groeten vanuit een dooierig Maartensdijk! Enjoy!!!

Mam en pappa,

Wat een prachtige omgeving en wat een mooi huis !
Jullie boffen toch maar, hier heeft het weer flink geregend...
+2 dag en nacht.
Verheug je op nog 2 dagen en voor allemaal de groeten.

Tante Greet

Wat woont die Marius daar prachtig.Wat mooi dat uitzicht.Nog fijn ff genieten.Van mij mag die gladheid hier weer vertrekken.Ik vind het maar gevaarlijk.Groeten en dikke kus.