Wijnand en Ellen Fietsreislog

Vechtdalroute (75km)

Vandaag op deze mooie winterse dag de Vechtdalroute gefietst. Eerst met de trein naar Gramsbergen, daarna naar de Duitse grens gefietst.

Precies vanaf dit punt komt de Vecht Nederland binnen. Hier ben ik gestart en via het mooie vechtdallandschap naar Zwolle gefietst.

Laar, Duitsland.

Het was een koude dag, -2 en windkracht 4 uit het oosten. Dat kwam goed uit want deze route loopt nagenoeg west. Ik had weinig last van de kou. Ik kreeg wel af en toe last van koude voeten. Door dan een stukje te lopen was dit ook snel weer opgelost.

De Vecht bij Rheeze

Het is een zeer mooie route, vooral de dorpjes Rheeze en Beerze zijn de moeite waard.

Ijskristallen

16:30h was ik weer thuis, 75km! Weer wat kilometrs opgedaan voor de Roparun en mijn fietstocht naar Kopenhagen in april.

Reacties

Reacties

Koop

Ha Wijnand, et was prachtige weer. Vanmorgen heb ik een kleine 10km hard gelopen rond Maartensdijk en met een muts op en handschoenen aan was het heel goed te doen. Toen eenmaal de zon in ons gezicht scheen voelde het zelfs warm aan. Mooi, helder weer. Geen last gehad van zadelpijn? ;-) Kan bijna niet, met zo'n fiets! Mooi stukje training, dus! En mooie foto's...

Jan

Klinkt lekker relaxed.
Had je het beter dan wij. We hebben 3 weken in Laos gefietst. Heuvel/berg op en af.
Zeer vermoeiend maar wel romantische beelden van tropisch regenwoud met reistvelden en eisthutten.
Foto's komen nog. wij komen 23 Maart weer naar nederland.

Greet Generaal

Hoi,
Mooie foto's! Nu moet je ze hier maar komen maken.
Mooi ijs!
Groeten Greet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!