Wijnand en Ellen Fietsreislog

Oefenweekend trip Denemarken (165 Km)

Dit weekend gefietst om te oefenen met full gear voor mijn trip naar Denemarken.

De route: Zwolle - Deventer - Vorden - Zutphen - Hattem - Zwolle. Het was bijzonder mooi weer. Het was weer even wennen om te fietsen met de volledige bepakking. Maar het ging goed. In Deventer kwam ik per ongelijk door de hoerenbuurt. Er stond een pikante dame in lingerie die mij na riep met: héé lekker ding! Smack ! (luchtkus). Ik ben er maar niet op ingegaan anders zou ik te laat aankomen op de camping. Vanaf Deventer werd het landschap mooi achterhoeks, veel mooie landgoederen met dito huizen. Op de camping aangekomen mocht ik zelf een plekje uitzoeken, er stond verder alleen nog een camper. Ik heb m'n tentje opgezet op een mooi beschut plekje.

Daarna even wat gelegen en heb me het qua eten maar makkelijk gemaakt, eten bij de Chinees in Vorden, smaakte zeer goed na zo'n dag. Het zou die nacht koud worden (-4), dus daar heb ik mij goed op voorbereid. Ik heb wat etra kleding aangetrokken en ben vroeg gaan slapen. Aanvankelijk viel het mee, maar 's morgens om 5 uur voelde het toch wel redelijk koud aan. Maar ja ik was toch al wakker geworden van de kippen met bijbehorende haan, ze gingen nogal te keer vanaf een uur of 3!!! Later hoorde ik van de campingeigenares dat er een roofvogel op het hok zat en dat de kippen daardoor zo te keer gingen.

Na het ontbijt ben ik via Bronckhorst (erg mooi dorp) en Zutphen en Deventer weer terug gefietst. Affijn ik had alles bij me en op deze manier heb ik het allemaalweer even kunnen uitproberen.Ik ben er klaar voor, Denemarken here i come!!!

Reacties

Reacties

Tante Greet

Dag lieve Wijnand
Wat goed ben jij toch,zo'n'eind fietsen.Wanneer is dat in Denemarken.Ik vind het leuk om zo op de hoogte te blijven.Groetjes kusje

Koop@home

Hé man: Spartaanse gebeurtenissen! Heel knap - hopelijk heeft de fiets het goed gehouden. En hoe staat het qua zadelpijn? Steeds een eindje verder, maar zo te lezen ben je er klaar voor! Wij volgen u...!

Pa

Nou joh,je hebt je goed gehouden hoor.Je had er inderdaad prachtig weer bij.Natuurlijk had je ook in de vroege morgen last van een protserige haan,maar je bent gelukkig niet afgestapt in Deventer.
We zullen je naar Denemarken dan ook nauwlettend volgen.Geintje.
Groetjes van ons.

Jan Pieter

Klasse man, een goed begin is het halve werk. Mooie tent ook!

Berdien@home

Hee Wijnand:) Wat goed dat je zo'n end gefietst hebt in een weekend! Wanneer ga je precies naar Denemarken?
Groetjes Berdien en Maarten

Annemarie voor dr werk

Hee Wijnand!

Goed dat je deze plannen hebt gemaakt, ik hou je in de gaten ;) en Denemarken nog wel! Gaaf hoor.. Maak genoeg foto's en op de fiets kun je alles mooi zien (niet te hard fietsen :P) Interesse in een rondje Australie?

Kus van je nicht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!