Wijnand en Ellen Fietsreislog

Ik ben vertrokken!

Dag 1

Emmen - Dringenburg 131 km

Om 7 uur 's ochtends vertrek ik van huis met een prachtige zonsopgang! Ik neem de trein van half 8 naar Emmen waar mijn fietsreis gaat beginnen. De lucht is blauw, wat bof ik! Om 8.30 uur stap ik op de fiets, van Emmen naar Ter Apel fiets ik direct al verkeerd maar vind toch snel de goede weg. Om 10 uur kom ik bij de grens met Duitsland, hier even wat foto's gemaakt. Ik heb iets met grenzen, blijf het altijd weer leuk vinden om ze over te steken. Van mij mag de douane weer ingesteld worden.

Duitse grens

Noord Duitsland is best mooi, veel glooiende landschappen en mooie boerengehuchtjes. Ook nog best wat pittige klimmetjesgehad. Om half 5 kom ik aan op camping am Rabbensee. De camping is een beetje typisch Duits, maar ik krijg een mooi plekje aangewezen met uitzicht op het meer. Op deze manier lijkt het wel een natuurkampeerterrein. Ik ga vanavond vroeg onder de wol want ik ben heel moe en morgen wil ik op tijd vertrekken. Als het weer net zo mooi wordt als vandaag - ik heb de hele dag zonder jas gefietst- dan wordt het weer een superdag!

Groetjes van Wijnand.

Reacties

Reacties

Berdien en Maarten

Hee Wijnand!
Je had inderdaad een zeer mooie dag om je reis mee te beginnen! Een lekker zonnetje en een blauwe lucht! Morgen wordt het ook rond de 20 graden hier in NL dan he;) Veel plezier morgen en we zien het volgende bericht wel weer op de mail!
Kus van ons uit de Meern!

Gienke & Koop vanaf het Paasontbijt...

Ha fietser! Dat klinkt meteen al weer ver: Noord-Duitsland! Dat is een goed begin en volgens mij gaat het met dat weer wel goed komen. Waar heb je kunnen internetten? Heb je nog een ipod bij je voor onderweg of geniet je van de natuurlijke geluiden...? Goeie trip - als wij dit schrijven ben jij allang weer onderweg. Groet uit het Mooie Maartensdijk.

Marije, Myrthe en Kitty aan het Paasontbijt

Dag papa, weekendpapa en toekomstige weekendpapa, we hopen dat je het naar je zin hebt. Je plekje aan de paastafel wordt nu ingenomen door misschien wel je nieuwe weekenddochter maar het is hier heel gezellig. Dikke kussen van ons alledrie. We missen je! xxx

wouter

mooie foto's pap. :D geniet er van. Me scooter is ook weer gemaakt. Dus als je weer een keer gaat reizen mag je me scooter wel lenen :P

doeiii xxxx

greet blok

He Wijnand ik vind je nu al een held! dat je dit weer goed doen. Hoop dat het een goede reis wordt en dat je veilig terug keert. Ik zal je weblog volgen.

"greet"ings.

greet blok

ik bedoel dat je dit weer gaat doen!

Tante Greet

Dag lieve Wijnand
Fijn dat alles goed is verlopen.Je had geweldig weer.En dan is het ook lekker fietsen.Heb je de eerste nacht goed geslapen?Wij fietsen in gedachten met je mee.Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!