Wijnand en Ellen Fietsreislog

De tweede dag

De wekker stond om 6 uur, ik wilde vroeg weg, maar de regen sloeg zo hard op mijn tent dat ik besloot mij nog eens om te draaien. Om 8 uur was het aardig droog en na een gesprekje met de boswachter over het hondenpoepprobleem reed ik om 9.30uur weg. Al snel was ik in de mooie provincie Limburg en daar heb ik genoten van de prachtige natuur en de mooie landgoederen. Na toch wel weer een pittige tocht van 117 km kwam ik om 18.00 uur aan in Swalmen. Bij een lokale pizzeria een heerlijke pizza naar binnen gewerkt en vervolgens werd ik hartelijk ontvangen op camping Aan de grens, op 100 meter van de Duitse grens. Nu nog even wat lezen en dan lekker vroeg slapen.

Reacties

Reacties

greet

Ha Wijnand, heel veel succes met het fietsen! je gaat volgens mij behoorlijk hard dus ben benieuwd of je het steeds vol houdt!Ik lees het met plezier
groet greet B uut wezep.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!