Wijnand en Ellen Fietsreislog

De zevende dag

Vandaag een route via de stad Luxemburg. Aangekomen in de stad beviel me de drukte totaal niet. Daaraan kun je zien dat ikniet veel meer gewend ben....dus vrij snel de stad weer uitgefietst op zoek naar een overnachtingsplaats.Inmiddels viel de regen met bakken uit de lucht (van Ellen hoorde ik dat het in Zwolle een prachtige dag was) enbesloot ik op tijd te stoppen.In Alzingen vond ik een camping waar de eigenaren het heel vreemd vonden dat ik met een tentje kwam ('aber das gibt doch nicht!!'). Ze wezen mij het dagverblijf waar ik ook gerust mocht slapen....dat laat ik mij natuurlijkgeen tweede keer zeggen. Aan de overkant van de straat een Chinees restaurant, watwil ik nog meer? Morgen ga ikFrankrijk infietsen, ik bennu op ongeveer 20 km van de grens. Daarna ga ik mijn reisplan bekijken, omdat het wellicht verstandig is om niet al te ver Frankrijk in te gaan. De afstanden zijn niet gemakkelijk te nemen, deheuvels en bergenvallen niet mee! Voorvandaag even genoeg,de groetjes!

Reacties

Reacties

Remie

Heeej Wijnand,
Kei gaaf man! Een geweldig plan om er met de fiets er op uit te trekken. Mooi al die binnen-door-weggetjes.

Wijnand, jongen geniet van al moois in de natuur.(alleen ik zie geen foto's van een mooie Belgische of Franse!)

Koop Geersing

Hi Wijnand, indrukwekkend! Ik krijg het gevoel dat je hieraan zodanig verslaafd raakt, dat dit naar meer smaakt. Ik zie je dus volgend jaar opnieuw een trip uitzetten, misschien wel richting een heel ander gedeelte van Europa. En dan zul je de overstap wel gaan maken naar de U.S.A. (fietsen meenemen schijnt zeer goedkoop te zijn)...! Dank voor je inspirerende verslag - ik heb het vandaag met terugwerkende kracht helemaal gelezen. Ik ben weer terug uit LV en zal je vanaf vandaag volgen. Heel veel succes met de komende route en ik wens je beter weer toe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!