Wijnand en Ellen Fietsreislog

De negende dag

Chateau salin naar St. Hubert, Vandaag pointe de retourné, route du sud: non, route du nord: oui á Pays-bas.

Het weer is zacht, bewolkt en geen wind. Opnieuw langs en door vele noord-franse dorpjes gefietst, er is veel landbouw en de hele dag hoor ik Leeuwerikken zingen. Na 80 km ben ik in St. Hubert beland bij een luxe chambres d'hotes, een originele Franse boerenhoeve met een poort en een binnenplaats. Een mooie kamer, badkamer en tv! Gekeken naar Dr. Phil, ja hoor even lekker 'no brains' televisie! Morgenvroeg kan ik me verheugen op een lekker frans ontbijt. Nu een nachtje tukken en dan morgen weer Luxemburg in. De route gaat in tegenstelling tot de heenreis oostelijk door Luxemburg en Belgie.

Reacties

Reacties

Bert

Hallo Wijnand, wat een onderneming! en dat in je eentje! Je hebt inmiddels het roer alweer omgegooid om met de terug tocht te beginnen, geniet er van en ik hou je aan de afspraak: rondje de Belt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!