Wijnand en Ellen Fietsreislog

De twaalfde dag

Vertrokken uit Schonberg met de bedoeling om vandaag in Epen - Zuid Limburg aan te komen, maar uiteindelijk in Teuven terecht gekomen.

Hele mooie route gefietst door de Eiffel en de hoge Venen (een van de grootste aaneengesloten natuurgebied van West-Europa). Ik heb ongeveer 30 km alleen maar fietspaden gereden door dit gebied en dat was echt geweldig. Hier wil ik nog eens naar terug. Vlak voor mijn fiets stak een ree over, de eerste van deze hele fietstocht! Lekker weer, veel zon, maar niet heel warm. Veel hoogtemeters moeten nemen, hoogste punt 640 m. Totaal gereden afstand 110 km. In de buurt van Epen nam ik een verkeerde weg waardoor ik in Teuven terecht kwam. Ik kon kiezen tussen kamperen bij Epen (nog 6 km omhoog fietsen) of bij de Kings Head Inn overnachten, in een fijne kamer, een lekker bed, gebakken forel en een la Shouffe....(dit ken je, he, Louis?).

Wat denk je dat ik gekozen heb? Nu lekker slapen en dan wil ik morgen de vertrouwde LF 3 nemen en naar Afferden (onder Nijmegen) fietsen.

Reacties

Reacties

Koop Geersing

Wijnand, we hebben begrepen dat je zondag thuis probeert te komen. Gezellig, de familie zal je warm ontvangen. Eeen goede reis terug en we bellen als je er weer bent! Groeten van ons allemaal...!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!