Wijnand en Ellen Fietsreislog

De vijftiende dag

Om ongeveer 15.00 uur fietste Ellen me tegemoet op de dijk naar Hattem...Wouter stond met zijn brommer iets verderop op me te wachten.

Eigenlijk wilde ik vandaag zo snel mogelijk naar huis, waardoor ik ervoor gekozen heb om niet via de fietspaden te rijden maar langs de gewone wegen. In eerste instantie wilde ik via de nieuwe knooppuntenroute naar Zwolle fietsen maar de fietspaden bleken zo van slechte kwaliteit dat ik er bijna chagrijnig van werd. Dat zal me toch niet gebeuren op mijn laatste fietsdag! Bij Apeldoorn ging het via de bekende weg Vaassen, Epe, Heerde, Wapenveld en Hattem richting huis.

Om 15.30 uur home sweet home! Heerlijk om weer thuis te zijn! Totaal gereden afstand: 1466 km in 15 dagen.

Reacties

Reacties

syb

Goed van je Wijnand. Ik hoop het je nog eens na te doen maar ik stort me eerst op zeilavonturen met de Kraggenburg..
Hoe was je eerste werkdag?
Hoop dat het goed gaat met je nieuwe baan.
groet Syb

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!