Wijnand en Ellen Fietsreislog

Hardlopen (huh!!! en Fietsen dan?)

Ja, jullie lezen het goed: hardlopen. Sinds ongeveer een maand ben ik daar mee begonnen. (Ellen en Marije ook) Maar maak je niet ongerust af en toe fiets ik ook nog een stukje. Ik ben zeker ook van plan om volgend jaar verder te gaan met de Noordzee route, deel Kopenhagen - Oslo. Maar omdat ik in de winter, en zeker door de week, weinig (langere afstanden) fiets, had ik het idee dat ik er nog een sport bij moest doen om de boel een beetje te blijven onderhouden. Ik moet zeggen het bevalt goed, ik ben met een erg leuk programma bezig waardoor je in ongeveer 30 lessen uiteindelijk 5 km aan één stuk loopt.Hardlopen is ook heel effectief, je moet minstens2 a 3 uur fietsen om te bereiken wat je met hardlopen in een 1/2 uur bereikt. Dat komt dan mooi uit want ik heb mede door mijn studie Technische Bedrijfskunde weinig tijd om langdurig bezig te zijn met fietsen e.d..

Zoals de meesten van jullie weten ben ik onlangs een week voor DHV naar Israel geweest. Daar heb ik ook nog een paar keer hardgelopen langs de Middellandse zee, echt tof was dat. Ik heb afgelopen dinsdag een presentatie over dezetripgegeven voor ongeveer 100 personen. Ik stierf duizend doden, maar dat schijnt normaal te zijn als je dat voor de eerste keer doet. Ik moest die zelfde avond ook nog een presentatie geven op school, dat ging wonder boven wonder al veel makkelijker. Affijn, het duurt nog maar even voor we weer bijde kerstboom zitten, laten we maar hopen dat er weer een fijne schaatsperiode aankomt. Dan kunnen we weer lekker sportief bezig zijn.

fantastisch schaatsen op de Beulakerwijde bij Giethoorn

groeten aan allemaal!

Wijnand

Reacties

Reacties

Jan Pieter

Lekker bezig hoor! Je kunt trouwens ook hardlopen op een fiets: spinnen ;-)

Tot morgen bij Annemarie!
(idd 's morgens...)

Tante Greet

Wat ben jij toch goed bezig.Geweldig.En dan een presentatie geven.Natuurlijk kun jij dat goed.Het gaat allemaal lukken met jouw ook de studie.Groeten aan allemaal.Dikke kus.

Berdien

Sportief hoor:) En knap van je dat je die presentatie gaf voor 100 man! *respect* ;)
Tot morgen!
X Berdien

Annemarie

Hardlopen in de heerlijke kouwe hollandsche lucht, lekker toch!? Alleen hopen dat het dan maar niet gaat regenen deze winter. Misschien leuk om met al die hardlopers (wijnand, ellen, marije, koop en annemarie... nog meer?) een keer samen een marathon (10km ofzo) te doen of misschien volgend jaar augustus de dam tot dam als team! Haha maar das nog ver weg, of die ene in zwolle, die vorige week was (hoorde ik van oma)

Voor honderd man een presentatie, hadden ze je dat van te voren verteld, haha! Superknap zeg!

Tot morgen, kus

greet

ik vind je een kanjer en elen en marije ook. ik heb van de zomer ook een poging gedaan weer te gaan hardlopen opbouwen 2 3 4 minuten enz. maar ik heb t niet volgehouden omdat ik voor mijn gevoel zo langzaam vooruit ging. maar misschien word ik vrijdag als ik jullie zie weer enthousiast want ik wil nog steeds graag weer hard lopen..oant vrijdag!

Ferdi en Irma

Hé Wijnand, wat ben je toch een enorme sportieveling! Ook knap trouwens van Ellen en Marije dat ze meelopen. Wel een goed idee om je conditie op peil te houden. Hardlopen langs de Middellandse zee is wel gaaf, maar in de Hollandse kou is minder. Ga zo door, jullie! Tot vrijdag, dan hopen we meer te horen van jouw grootse plannen. Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!