Wijnand en Ellen Fietsreislog

Winterfietstocht naar Friesland (95km)

Het moest er vandaag toch nog even van komen, een oudejaarsfietstochtje. Het zou vandaag - in tegenstelling tot het weer van de komende dagen - redelijk weer worden. Dat was ook zo, een matig windje uit het oosten, geen neerslag eneen waterig winterzonnetje. De route ging via Blokzijl en Lemmer door het mooie Gaasterland in Friesland naar Stavoren. In Stavoren heb ik de trein gepakt om zo via Leeuwarden weer naar Zwolle te reizen.

Ik fietste de hele dag in soort bevroren ‘ansichtkaartenlandschap':

Dat er veel sneeuw is gevallen in Friesland is op deze foto goed te zien:

Onderweg veel ganzen ‘gespot':

Uitzicht op het IJsselmeer bij het oude haventje Laaxum:

Groeten aan iedereen.

Wijnand

Jan Pieter

Prachtige plaatjes!

PS gewoon zeggen dat je naar Antartica bent gefiets ;-)

B en M

Ziet er mooi uit Wijnand! Inderdaad net ansichtkaarten! Liefs uit de Meern

Koop

Staan wij de hele dag te schilderen, zit jij lekker op de fiets ;-)
Bofferd!

jolanda

hele mooie beelden van jouw fietstocht. nu nog naar de sauna, waar je trouwens geen foto's mag maken.
groet

Annemarie

mooie foto's!

Mam en pa.

Goed gedaan zeg. En dat met die kou. Ook mooie foto's . Onze buurman zou zeggen "Frieslan boppe".
Wij zien je gauw. Gr.van ons.

Tante Greet

Wat is de natuur zo toch mooi.Mooie foto's.Wat ben jij toch een flinkerd dat je weer zo'n eind fiets.Dikke kus.