Wijnand en Ellen Fietsreislog

Dag 5: Regen, regen!

De dag begon heel goed met een heerlijk verzorgd ontbijt in het pension, maar eigenlijk was dat het ook wel voor vandaag…zo jammer, verder alleen maar regen, tussendoor is het eventjes droog geweest waardoor we snel wat boodschapjes hebben kunnen inslaan, maar verder was het pet. We hebben de tijd dus vooral doorgebracht met werken aan onze webwinkel, heel zinnig en ook best heel leuk, maar eigenlijk hadden we liever aan het strand gelopen, maar dat zat er niet in….snik.

gelukkig is ons pension een fijne plek, gezellig en we worden goed verzorgd. Een aanrader voor wie eens lekker een paar dagen op Terschelling wil zijn!

Morgen gaan we tussen de middag met de boot terug naar het vasteland en dan zijn we om ongeveer 18.00 uur weer thuis. We lezen dat we in een schoon huis komen, dat is fijn! (en heel lief Marije en Ivo!) Wouter is ook weer thuis, we hebben hem even gesproken, hij heeft het heel leuk gehad in Berlijn.

Dit was een heerlijk weekje, ondanks het slechte weer en het afzien. We zijn lekker uitgerust en helemaal ontzorgd en onthaast. Dat wordt weer wennen straks….

Lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties, tot gauw weer! Dikke kus, Wijnand en Ellen.

Koop

Nou zeg, je blijft gelukkig positief, maar je hebt wel weer pech met het weer gehad zeg... Hallo Nederland ;-( Maar gelukkig dat je lekker ontspannen hebt (en bent), want een weekje de focus verleggen is ook heel goed. En eenmaal terug moet je maar weer eens een apart dagje naar het strand gaan, zou ik zeggen. Goeie reis terug en er is al weer bewezen dat je best eens een weekje weg kan: jullie kinderen hebben het fantastisch gedaan!

Mar & Ivo

Yeeeeeeeeeeeh, jullie zijn er strax weer! We staan te popelen om jullie weer te zien, en Tim al helemaal! xxxxxxxxxxxxxx

Tante Greet

Ik bel gauw.Kusje

Berdien

Jammer van de regen, maar gelukkig hebben jullie wel een erg leuke en sportieve week gehad! Strax lekker weer thuis! Ook weer lekker toch?
Groetjes aan jullie kidz (die dus errug goed alleen thuis kunnen blijven ;))
Liefs

Annemarie

Nouja toch een lekker weekje gehad, toch? En gelijk ff kunnen testen wat je op zo'n fietsvakantie allemaal nodig hebt --> webshop. Moet je eigenlijk alle soorten weer voor geprobeerd hebben. Volgende tocht --> zon!
xxx