Wijnand en Ellen Fietsreislog

Trainingsrondje via de Sallandse Heuvelrug 106,4 km

Vandaag 28-01-2008 een tocht gereden van Zwolle naar Ommen en viaNijverdal - Heino weer naar Zwolle. LF16 - LF8 - LF15.

Gereden afstand: 106,4km, gereden tijd: 5:59. Het was een vrij pittige tocht maar goed te doen. Alleen mijn kont ......

Onderweg op de Sallandse Heuvelrug

Deze route kent een aantal klimmetjes varierend van 25 tot60 m, best pittig af en toe. De tocht die ik straks ga fietsen kent een aantal zeer pittige stukken vooral in de Ardennen. Kan ik er op deze manier een beetje aan wennen. Er zijn nog een aantal ergenissen aan mijn fiets:

  • in het stuur (waar het stuur vastzit aan de stuurpen) tikt het constant, vooral over klinkerweggetjes.
  • mijn zadelpen zakt tijdens iedere tocht ca. 1 cm, ik ben er al mee naar de fietswinkel geweest, maar dat heeft niets geholpen.
  • zadelpijn, dit wil ik verbeteren. Een ander zadel en/of fietsbroek met zeem.

wordt vervolgt ....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!