Wijnand en Ellen Fietsreislog

Oslo

Hallo allemaal,

Nog bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen zijn we met de trein naar Oslo gegaan om de stad te bekijken. Oslo is een mooie stad met veel bezienswaardigheden. We zijn o.a. bij hetKoninklijk paleis geweest.Ook zij we in het National Galerie geweest, Hier hangen werken van beroemde meesters zoals Matisse, Gaugin, Picasso, Jan Steen, Frans Hals enz. Ook hebben we de beroemde 'schreeuw' van Munch gezien. Verder heerlijkgewinkelden de stad bekeken. Groetjes van ons. Morgen om 10:00h vliegen we terug naar Nederland.

Het Koninklijk paleis

uitzicht op de Karl Johans Gate vanaf het paleis

The National Galerie

Annemarie

Wat een leuke reis! En mooi in winters weer... Gaaf dat jullie 'de Schreeuw' in het echt hebben gezien!

Tot snel, xxx

Gienke en Koop

Al met al toch een mooie "vakantie tussendoor" zeg! Gaaf hoor, wij vonden Oslo destijds ook heel erg mooi. Super! Goeie reis terug en we bellen morgen vast even. x

Tante Greet

Wat leuk om dit allemaal eens gezien te hebben.Wat is toch alles mooi met die sneeuw.Goede reis en tot gauw bels.Dikke kus

Berdien

Wat een mooie fotos! Echt winters daar dus! Klintk allemaal als een leuke reis!