Wijnand en Ellen Fietsreislog

Trainingsrondje Zwolle-Wijhe-Hattem-Zwolle 47 km

Vandaag weer wat trainingskilometers opgedaan. Stukje LF3 gefietst (Zwolle - Wijhe), hierna met de pont over gestoken, en vervolgensvia Hattem naar Zwolle gefietst.

onderweg, vlak na Zwolle

Ik had erg harde wind, windkracht 5 uit het zuiden, pal tegen . Al met al was het een lekker tochtje en vanaf Wijhe had ik de wind mee zoadat ik met een gangetje van ca. 33km/h lekker terug kon sjeessen. Overigens is het goed te merken dat Zwolle een knooppunt is van LF (lange afstands fietspaden), zie foto oder.

Vandaag heb ik ook mijn nieuwe slip met zeem getest, bevalt erg goed, minder zadelpijn.

Reacties

Reacties

ellen

Wat fijn dat je nieuwe slip zo goed bevalt! Had je nog niet verteld....xx

Jan Pieter

Ik wens je een mooie trip in april! Geniet er goed van zodat je uiteindelijk helemaal fris bent voor een nieuwe uitdaging. Je nieuwe slip zal je daar vermoedelijk goed bij helpen :-)

Pa

Mam en ik wensen je een goede reis toe in je slip met zeem.We hopen echter dat je tijdens het fietsen niet in een "slip" terecht komt.

Koop

Ik wil de plaat "Slippery People" bij deze aan je opdragen...

Jack

Ik wens je een geweldige tocht toe en dat het weer net zo mooi is als vandaag 11 februari 2008.

Stella

Je site net bekeken en het ziet er prachtig uit!
Wat een heerlijk vooruitzicht zo'n fietstocht. We blijven je volgen.

harmke mailly

he broertje van me, ik ben erg trots op jou.
Heel stoer om in je eentje zo'n mooie fietstocht te maken.
Jammer dat ik niet met je mee mag ha ha .......
leuke site en mooie foto,s.
knuffels en groetjes van je zusje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!