Wijnand en Ellen Fietsreislog

Trip naar Denemarken

Ja, jullie lezen het goed, Denemarken. Dit keer niet per fiets maar met het vliegtuig (SAS Scandinavian Airlines). Dinsdag a.s. vertrek ik en woensdag moet ik helaas weer terug. Ik ga voor mijn werk met een aantal mensen van een waterschap een groteindustriëlecompressorafnemen bij Siemens. Ik zit in hotel Marienlyst inHelsingør. Als ik mijn fietstocht dit jaar zou willen vervolgen, dan kom ik ook inHelsingør. Kan ik de boel mooi een beetje verkennen.

Als ik daar ben, dan zal ik verslagje schrijven. Groeten van Wijnand.

Op onderstaande foto zie je het prachtige slot Kronborg, daarachter ligt de fabriek. Het hotel ligt weer iets verder aan zee.

Het slot in de zomer.

Helsingør(Denemarken) - Helsingborg (Zweden)

Reacties

Reacties

Annemarie Geersing

Wat cool Wijnand! Lekker reizen voor je werk (mooiste wat er is :)) Veel plezier! xxx

Tante Greet

Denemarken is een mooi land.Vroeger verschillende keren geweest.leuk om daar heen te gaan voor je werk.En wat ligt dat Slot daar mooi.Ook ff genieten daar.Kusje

Koop

Goeie reis - veel plezier, we hopen dat je mooi weer hebt!

Januar Pieter

Disse er de ture sjove fyr! Held og lykke og glemmer til tider ikke arbejde selvfølgelig. Skål! JP

Mam en pappa

Ik heb nooit geweten dat JP Deens sprak. Toch wel knap. We hopen dat je een mooie reis hebt. Geniet er van. De -prachtige foto's heb je al als voorbeeld en we
zijn erg benieuwd naar je reisverhaal.
Gr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!