Wijnand en Ellen Fietsreislog

Helsingør

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik met een vertraging van 6 uur aangekomen in Denemarken. We moesten nog een uur met de trein en om 20:45 zaten we bij een heerlijk Italiaans restaurant in Helsingør..........

Bij het geplande vertrek, tijdens de inspectie van het vliegtuig werd geconstateerd dat één van de banden niet goed was. Op Schiphol, hoe is het mogelijk, was geen reserveband aanwezig. We moesten er dus uit, uitchecken, inchecken, en weer door de Douane. En vervolgens wachten tot 5 uur 's middags. Onze vlucht zou om 10:25 zijn vertrokken!.Afijn,we kregen gratis een lunch aangeboden en hebben ons redelijk kunnen vermaken op schiphol Plaza. Nu is het 08:45 en ik ga zo met de mannen ontbijten. Vandaag gaan we de fabriek bezichtigen van Siemens en we gaan de compressor testen. Het zal volgens Siemens een enerverende dag worden.

groetjes van Wijnand.

uitzicht vanuit mijn hotelkamer, in de verte zie je Zweden liggen (4 km)

Koop vanuit Zeist (op cursus)

Ha Wijnand, wat een verhaal! De reis was al een avontuur op zich... Nu zal het verder wel smooth verlopen.
Fijn verblijf en goede terugreis gewenst!

Tante Greet

Wat een pech,maar je was gelukkig niet alleen.Wat een mooi uitzicht vanuit je hotel kamer.Succes verder.Kusje.