Wijnand en Ellen Fietsreislog

Weer terug in Nederland!

Als ik dit schrijf zit ik weer in de trein richting Zwolle. De vlucht ging vandaag zoals het hoort. 17:30h vertrokken uit Kopenhagen en 18:45h zijn we geland. Vandaag veel getest en de fabriek gezien. Erg interessant allemaal. De test is naar tevredenheid van de opdrachtgever verlopen, dus daar kan ik morgen een mooi positief rapport over schrijven. Ik zou zeggen op naar de volgende (korte) business trip! Nog bedankt voor jullie reacties. groeten weer van Wijnand.

voorbeeld van een compressor, opengewerkt. Wij hebben een veel kleiner model getest.


station Helsingor, waar we op de trein stapten richting airport Kopenhagen

Reacties

Reacties

Koop

Ach, dat was kort! Maar hopen dat je dit soort trips wat vaker kunt maken. Bedankt voor 't verslag!

Tante Greet

Leuk dat wij weer mee mochten reizen.Fijn dat je weer heel thuis bent.kusje

Harmke.mailly@quicknet.nl

He broer van me. Lees ik wat over Denemarken, ben je al weer terug hi hi. Graag de volgende keer een iets langere reis ja.
Nou dikke xxxz van je zus

Berdien en Maarten

Beetje laat, maar we hebben de verslagjes gelezen! Leuk dat je weer een reisje kon maken voor je werk! De foto's zien er mooi uit!
Fijn dat je terugreis goed ging!
Liefs uit de Meern

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!