Wijnand en Ellen Fietsreislog

De start van de reis!

Vandaag de grote dag: de start van mijn fietsreis! Om 7 uur zat ik op de fiets en werd ik uitgezwaaid door Ellen en Marije. Via mooie plaatsen als Zutphen en Doesburg ben ik de Rijn overgestoken met een pontje bij Millingen. Bijna de hele dag is het droog geweest en kon ik ook af en toe genieten van een zonnetje. Vanavond mijn tentje opgezet op het natuurkampeerterrein van Staatsbosbeheer in Groesbeek onder de boom van een specht die met veel lawaai zijn nest bouwt.

De afstand vandaag op de teller: 155 km, wel wat ver voor een eerste dag. Het is nu 21.00 uur, ik ben bekaf, ik ga pitten.

Reacties

Reacties

Marije

Hoi papa!

Ik mis je nu al hoor. :(
Het is best kaal in huis.
Maar ik hoop dat je veel plezier hebt!

Dikke kus,
Marije

Jolanda

Hoi Wijnand,
fantastisch hè, dat het nu echt gebeurt de fietstocht waar je zolang naar uitgekeken hebt. Geniet er van, je hebt het verdiend na dit (zware) jaar.
Groet Jolanda

Mam en Pa Geersing

Hoi Wijnand,je bent meteen goed ingewijd met je eerste 155 km! Doe je best en goede reis naar Swalmen.
Groetjes van ons,
Mam en Pa.

sebo

Hoi Wijnand. Je fietst de warmte tegemoed.
Als je elke dag 150 km fiets kom je nog aan de Middellandse zee te staan!
Groeten Sebo en Greet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!