Wijnand en Ellen Fietsreislog

Fietstocht Zwolle Groningen (122 km) en site update

Het duurt nog 1 week en dan is het zover: de RoParun. Daarom nog 1 keer een flinke afstand afgelegd. Zwolle - Groningen. In vogelvlucht: Zwolle - Hasselt - Meppel - Havelte - Appelscha - Norg - Peize - Groningen. Het was een mooie tocht, tussen Havelte en Norg heb ik alleen maar over mooie fietspaadjes gereden.

nabij Appelscha

vennetje met bloeiende grassen

Verder heb ik deze site wat geupdated, ik heb bij de verhalen van Denemarken nog wat foto's tussen de teksten ingevoegd. Ik heb ook mijn profiel gewijzigd. Had ik jullie al gewezen op 2 nieuwe video's? Over de RoParun volgt nog een berichtje.

groetjes aan allemaal.

Wijnand

Reacties

Reacties

Koop

Ha Zwagert, mooie plaatjes van ons Nederland. Toch ook een heel mooi land, hè? je moet de plekjes even zoeken, maar dan heb je ook wat... Voldoende voorbereid op de RoParun? Wij volgen veilig vanaf de bank...

JP

Prima voorbereid weer. We houden je goed in de gaten...

Ferdi en Irma

Aan de foto's te zien blijkt wel weer hoe mooi Nederland is. We hebben genoten van jouw foto's die je tijdens de tocht naar Denemarken hebt gemaakt. De verhalen maken het met foto's ook levendiger. Nu maar afwachten of de RoParun ook mooie plaatjes oplevert........Ben je trouwens wel op tijd terug voor ons etentje?

pa en mam

Hallo Wijnand,
Met plezier lezen we je reisverslagen, nu weer naar Groningen geweest op de fiets!
Je had er mooi weer bij in ieder geval...
We wachten nu op de RopaRun.
Groetjes van ons.

Annemarie

Wouwie, ziet er goed uit! Wanneer vertrek je voor de RopaRun?

Tante Greet

Hallo Wijnand
Ik ben wat laat met het bericht.Wat heb jij toch een conditie.Geweldig.En dan zie je ook de mooiste plekjes zo in de natuur.Succes met Ropa Run.Wij lezen het wel weer.Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!