Wijnand en Ellen Fietsreislog

De derde dag

Na weer een heel koude nacht is het vandaag de bedoeling om in België te geraken. Ben vertrokken om half 10 en met het ene moment dreigende luchten met flinke hagelbuien moest ik ook soms wat uittrekken als de zon ging schijnen. Onderweg wat boodschapjes gehaaldbij een piepkleine Spar in Roosteren alwaar het personeel onderling met een zeer zwaar limburgs accent even moest omschakelen toen ik naar een brood vroeg. Om 16.00 uur reed ik door het centrum van Maastricht en was ik het fietsen eigenlijk wel zat en besloot ik niet meer erg lang door te fietsen.In Withuus, het meest zuidelijk gelegen plaatsje van Nederland, vond ik een gastvrij bed and breakfest. Ik heb een lekker potje gekookt en ga zo lekker op mijn bed liggen (wat zal ik heerlijk slapenin een echtbed)mét tv ! Morgen echt België in. Ik verheug me er op.

Reacties

Reacties

Jan Pieter

Hey Wijnand,
Wat een mooie onderneming zeg, respect hoor!
Groeten uit een heet Las Vegas...

Ferdi en Irma

Hoi Wijnand, wat ben je al ver, zeg! Vind je het nog steeds leuk? Nooit gedacht dat je al na een paar dagen in Maastricht zou zijn. Petje af!!!!! Heb je nog geen last van zadelpijn? We hopen dat je de komende dagen mooi droog weer hebt. We blijven je volgen. Succes nog, groetjes uit een zonnig Zwolle.

Marco

Hallo Wijnand,
Eindelijk datgene doen wat je al lang in je hoofd had en leuk om daar middels je verslagjes deelgenoot van te worden.
Geniet ervan en we houden contact.

Louis

Ben je al in gesprek geweest met je fiets; oftewel 'al moeten afzien?' Uit je verslagen lees ik dat de hele wereld aan je voorbij trekt...de landen, de taal, een Ierse, en was het een Deense Dog?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!