Wijnand en Ellen Fietsreislog

De RoParun gaat bijna van start

Hallo allemaal,

Zaterdag is het dan zover, de RoParun gaat beginnen. Ik doe mee met het team van DHV (mijn werkgever). We vertrekken zaterdag eerst per bus naar Parijs, 's avonds om 21:12 start ons team. Voor wie het nog niet weet, de RoParun is voor een goed doel voor mensendie geen uitzicht meer hebben op het leven doorbijv. kanker. Het motto van de Roparun is:
'Trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven'.

We doen mee met 2 teams, elk team legt beurtelings 60 km af. (ongeveer 5 uur op 5 uur af) Ik ga mee als navigator/fietser. Maandagmiddag om 15:30 hopen we in Rotterdam op de Coolsingel aan te komen. Ellen en Jolanda zullen mij en het team opwachten bij de finish.

Voor meer infozie:

link 1:site over het DHV team

link 2: over de fietsers (sta ik ook op)

link 3: over de RoParun in het algemeen

link 4: om ons live te volgen

link 5: voor een live verslag

foto van vorig jaar

groet,

Wijnand

Gienke & Koop

Wijnand, veel succes met het hele team en heel veel plezier met deze unieke ervaring! We zullen je volgen en er ook zondag even met de familie bij stil staan! Hugs uit het Mooie Maartensdijk...

Gerrit & Jannette

We wensen jou en de andere deelnemers heel veel succes dit weekend. Er zal zondag best wel over gepraat worden. Het lijkt er op dat het weer in elk geval meewerkt. Heb het goed.

Maarten & Berdien

Veel succes en veel plezier Wijnand! Fietsze!:D
X en tot snel!

Tante Greet

Heel veel fiets plezier.Succes.Wij denken aan je.Zondag zullen wij allemaal ff hard roepen wijnand succes.Kusje

Mam em Pa

Goede reis en veel plezier met je groep,
We denken aan je.
Groetjes van ons.

jolanda

Lieve Wijnand,
ik wens jou en je team heel veel succes, plezier en voldoening. We zien elkaar maandag.
Groet Jolanda