Wijnand en Ellen Fietsreislog

De vijfde dag

Vandaag langs de Liene en de Ourthe gefietst, echt geweldig! Weer af en toe moeten lopen omdat het zo steil is. Het is prachtig weer maar er staat een harde oostenwind. Erg leuk om in Luxemburg de grens over te gaan.

Wat een verschiI met België, het fietst een stuk beter. In Schleif vond ik een camping en heb ik mijn tentje opgezet.
Prutje gekookt en 's avonds een lekker bierre de pression gedronken in het café van de camping. Om de vraag van Irma en Ferdi even te beantwoorden: de eerste dagen had ik wat last van zadelpijn, maar dat is nu helemaal over. Wel heb ik een beetje last van mijn linkerknie...vervelend maar nog niet erg. Iedereen trouwens bedankt voor de leuke reacties tot nu toe, hartverwarmend dat jullie zo met me meeleven!

Reacties

Reacties

syb

Hoi Wijnand,
Goed bezig man. Klinkt positief en het wordt steeds warmer zeker (en anders blijf je maar lekker in de B&B's slapen).
Succes verder.
Ik droom ondertussen verder van de Kraggenbur, we hebben haar gekocht dus als je nog eens wil krabben?
groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!