Wijnand en Ellen Fietsreislog

De RoParun een week later

Het is al weer een week geleden dat ik 's morgens in de trein zat richting Rotterdam om mee te doen aan dit evenement. Ik bennog aanhet bijkomen (geestelijk), ik zit nog steeds in een roes. Het was zwaar maar fantastisch een gebeurtenis om de rest van je leven op terug te kijken. De afstand was 516 km, we hebben er 39 uur over gedaan met een gemiddelde van 12,9 km/uur. Ik heb in totaal 315 km gefietst. Ik ging mee als fietser/navigator en coach.

In brabant was het compleet kermis, lijkt denk ik op de 4-daagse van Nijmegen. Bij de finish werd ik opgewacht door Ellen en Jolanda met heerlijke koude biertjes en colaatjes, wat heb je dan een dorst. Zie verder de foto's en het filmpje.

Groet en tot ziens, Wijnand.

's morgens vroeg ergens in Frankrijk

De DHV runners passeren de finish

Ik kreeg ook een medaille (eigenlijk alleeen bedoelt voor de fietsers)

Reacties

Reacties

Tante Greet

Dag lieve wijnand
Wat geweldig dat jij daar aan mee hebt gedaan.Wat een prestatie.Je bent een held.Super.En wat een belevenis.Leuke Foto's'en filmpje.Je doet het toch maar.Geweldig.Groeten van ons allemaal.Kusje

syb

Hoi Wijnand,
Tijdje niets van me gehoord maar ik lees je verslagjes wel en ben onder de indruk, je wordt nog een echte kilometervreter.
Echt een prestatie die Roparun. Ik hoop dat t goed met je gaat, hier ook alles goed. Binnenkort maar weer eens bijkletsen?
groetjes Syb

Gerrit & Jannette

Goed gedaan jochie.
Heel veel liefs, we zien jullie gauw

Mam en Pa.

Prachtige foto's en een leuke video.
Gefeliciteerd met je onderscheiding. Een hele prestatie, hoor.
Vanavond komen we naar je verdere verhaal luisteren.
Gr.van ons.

Annemarie

He wijnand, heb nu pas je verhaal gelezen maar echt helemaal super! Wat een prestatie, en zo'n hoop kilometers... Wouw! En dat allemaal voor het goede doel, toch? Geniet nog lekker van de roes, zo lang als die mag duren!
Kussen uit Jerramungup :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!