Wijnand en Ellen Fietsreislog

De zesde dag

Vandaag een rustdag! Toch kon ik het niet laten op de fiets te stappen voor een tochtje over een voormalig treinspoor naar het toeristische plaatsje Wiltz, waar ik in een internetcafé mijn foto's heb kunnen downloaden. Daarna op zoek naar een campingen ben ik terechtgekomen in Bourscheid aan de Sûre. De camping was eigenlijk nog niet open, maar de eigenaar vond het prima dat ik er gingkamperen en mag erzelfsgratis staan. Ik heb lekkergegeten in Brasserie du moulin, in een voormalige molen. Als je naar de wc gaat loopt het water onder je door...Morgen op naar Luxemburg stad!

De dag heeft me wel goed gedaan, heb geen last meer van mijn knie...

Reacties

Reacties

Philip

Hé Wijand,

Doe je het een beetje rustig aan. Je gaat wel erg hard. Fijn dat je knie weer beter voelt. Is het lastig die colletjes? Je slecht anders wel een colletje uit de klassiek Luik Bastenaken Luik volgens mij. Hoe waren de kazeien? Ik hoop dat je merkt dat het eindelijk warmer gaat worden in West-Europa. Ik ga een week naar Cyprus om even door te warmen na al die kou. Tot dan,

Groet Philip

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!