Wijnand en Ellen Fietsreislog

De veertiende dag

Om 9.00 uur zat ik al weer bepakt en bezakt op de fiets. Weer de LF3 gevolgd maar hier en daar wat stukjes afgesneden om de route wat in te korten. Ik krijg nu toch wel heel veel zin om snel naar huis te gaan. Even lekker koffie gedronken in Kessel, via weer wat pontjes de Maas overgehopt en toen was het vervolgens nog een heel eind om via Gennep, Nijmegen en Arnhem in Rozendaal te belanden, vlakbij Velp. Overnacht op een hele mooi natuurkampeerterrein midden in de bossen, heerlijk stil (echte aanrader voor Koop en Gienke!)

Morgen dus echt naar huis via de Veluwe. Ellen fietst me tegemoet en we zullen elkaar in Hattem ongeveer weerzien. Ik heb echt heel veel zin om weer thuis te zijn. Vandaag trouwens fantastisch weer gehad, hele dag in mijn shirt gefietst! Afstand 139 km.

Reacties

Reacties

Marian van der Wedden

Wijnand, ik ben harstikke trots op je.....ben ook blij dat je, allereerst voor Ellen en de kids, weer snel thuis bent.......ik heb die kop van je wel gemist, hoor.
Dit is een ervaring die je nooit zal vergeten....
En zoals bovenaan je log staat: de reis is belangrijker dan een eindbestemming halen.....Tot gauw!!

Jan Pieter

Welkom thuis man! Respect...

Bob

Welkom thuis en gefeliciteerd met je ervaring en met het feit dat het allemaal zo goed verlopen is, weinig pech, geen vervelende ervaringen meegemaakt zo te lezen (!!??) spreek je snel.
Geniet van je gezinnetje.
Groetjes van hier!!

Marco

Hee wijnand,

Petje af hoor!
Geniet van de thuiskomst en je gezin.
Groet en we spreken elkaar

Ferdi en Irma

Hoi Wijnand, je bent dus weer thuis ! Fijn dat je een voorspoedige terugreis hebt gehad. Wat zal er veel door jou en Ellen heen zijn gegaan toen jullie elkaar op een gegeven moment vanuit de verte al zagen. Je ging zeker steeds harder fietsen ..........
Geniet van je thuiskomst en van elkaar.
Groetjes!!!!!

greet

Ha Wijnand een topprestatie jongen gefeliciteerd!!!
en geniet van je thuiskomst samen met Ellen en de kids. groetjes greet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!