Wijnand en Ellen Fietsreislog

Dag 4: Weinig gefietst vandaag!

Het is maar een klein stukkie fietsen van de camping naar de boot, die om 9.45 uur precies vertrekt. Het waait hard, eigenlijk stormt het een beetje, zeker windkracht 6! We gaan lekker binnen zitten, vannacht hebben we het koud gehad, met kleren aan slapen is niet zo comfortabel en dan nog een beetje liggen rillen. We hebben ook geen goede spullen voor dergelijke temperaturen…als onze webwinkel een beetje gaat lopen gaan we zelf ook veeeeel betere slaapzakken enzo aanschaffen. Dat leer je er dan weer van, maar we hebben wel lol hoor! En het is ook precies wat Annemarie zegt: je waardeert de dingen veel meer als je er voor hebt afgezien! Zo zijn wij heel blij met het zonnetje van vandaag, want we hebben de eerste dag veel regen gehad, natuurlijk is de temperatuur veel te laag, maar het kan altijd erger. En zo kan je altijd jezelf weer blij maken. Voor de zadelpijn moet ik nog iets bedenken om mezelf blij te maken, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Gelukkig vandaag alleen gefietst van West Terschelling naar Midsland en even weer fijne herinneringen opgehaald aan onze vakanties hier met de kinderen, met Koop vorig jaar op Oerol en met collega’s een weekend hier gelogeerd. We kunnen het niet laten om ook even op het strand te lopen, vandaag schijnt immers de zon en morgen wordt het weer slechter, dat hebben we dan alweer in de pocket.

In ons hotelletje zijn we heel blij (ook weer zoiets) met het heerlijke bed met superfijn dekbed, een verwarming en heerlijke douche. Het is ook overal lekker warm. We hebben net asperges gegeten bij restaurant De Koffiepot, super! Nu gaan we nog even beneden zitten want de eigenaren nodigden ons uit voor een likeurtje! Dat lijkt ons wel fijn.

Lief dat jullie zo gezellig reageren allemaal, heel veel groetjes uit het noordelijkste puntje van Nederland en nu ik dit schrijf hoor ik naast mij ronkende geluiden, Wijnand in slaap gevallen….misschien ga ik wel even alleen naar beneden….dikke kus van ons tweetjes! Wijnand en Ellen.

JP

Je hebt zo nu en dan wat moeten afzien maar dan heb je ook wat! Prachtige sfeervolle foto zeg, en wat je schrijft klinkt ook erg gezellig: strand, hotel, asperges en ook nog een likeurtje ;-) Heb het fijn!

koop en gienke

sjonge, ik lees net de hele vervolgsoap...had al wel van koop gehoord hoe het jullie verging...
wat een siberie tocht is het geworden, dat bedenk je toch ook niet als je dat in januari boekt met een graadje of 10 onder nul...dan reken je op 20 graden en in je tshirtje op de fiets...maar nederland op z'n best , he?
gelukkig is de beloning een heerlijk hotel, en het strand is altijd leuk...
geniet er nog maar lekker van
dikke kussen uit maartensdijk

Tante Greet

Wat een leuke foto,het is net of er op de achtergrond sneeuw ligt.Midsland komt mij nog bekend voor,want ik ben er voor jaaaaaaren terug met tante Frouk geweest.Was het likeurtje lekker?Heerlijk om in een warm bed te liggen.Nog maar fijn genieten,want het is weer zo voorbij.Dikke kus.

Je dochtertje en haar leuke vriend

Wij zijn zooo jaloers op jullie! En we missen jullie al zo erg! Maar morgen kunnen we weer knuffelen. Geniet er nog maar even van en dan gaan ivo en ik nu weer schoonmaken, want ons lieve broertje komt vanavond weer thuis : D tot morgen! Dikke kussen van ons en tim en joepie, jojo, snoopy en dikkiedik! xxxxxxxxxxxxxxxxx